مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 بهمن 1401 ساعت 02:002023-01-20ورزشي

لیگ برتر والیبال| دور ایران در هشتاد روز/ پیکان در کمین صدر جدول


هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان فردا و هشتاد روز بعد از دیدارهای دور رفت در حالی برگزار می شود که پیکان در کمین صدر جدول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته بیستم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران روز یکشنبه دوم بهمن ماه با هفت دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد و تهران پیگیری خواهد شد.

تیم لبنیات هراز آمل که با 15 برد و 42 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد، این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می رود.

فولادی ها که در دور رفت سه بر صفر مغلوب حریف شدند، این هفته برای انتقام راهی آمل خواهند شد و شرایط چند هفته اخیر تیم هراز احتمال برد آن ها را غیر ممکن نمی کند.

فولاد سیرجان در حال حاضر با 11 برد و 34 امتیاز در رتبه پنجم جدول است که در صورت شکست صدرنشین، احتمال صعود یک پله ای برای این تیم وجود دارد.

نتیجه دیدار آمل برای تیم پیکان تهران نیز خیلی مهم است زیرا اگر لبنیات مغلوب شود، پیکان با شکست حریف خود صدر جدول را به دست می آورد، زیرا این تیم در حال حاضر با 14 برد و 44 امتیاز در رتبه دوم جدول است.

پیکانی های این هفته میهمان شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر هستند و شکست این تیم در ارومیه کار آسانی حتی برای مدعیان با سابقه لیگ برتر والیبال نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| دور ایران در هشتاد روز/ پیکان در کمین صدر جدول

لیگ برتر والیبال| دور ایران در هشتاد روز/ پیکان در کمین صدر جدول